اسلایدر

طراحي عينك مترجم بسیار جالب
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

ويل پاول برنامه‌ريز رايانه با الهام از طرح Project Glass، نمونه اوليه يك سيستم ترجمه واقعي را طراحي كرده است.اين عينك به كلام گوش مي‌دهد و آن را به يكي از 37 زبان ترجمه مي‌كند، سپس متن حاصله را در شكل زيرنويس مستقيماً بر روي عينك كاربر نمايش مي‌دهد.

يك ميكروفون بلوتوثي، سيگنال صوتي را دريافت كرده و آن را جهت ارائه يك خوراك صوتي تميز و فارغ از سر و صدا به يك تبلت يا گوشي هوشمند متصل مي‌كند. سيگنال سپس به سرويس Microsoft Translator ارسال مي‌شود. اين سرويس، زبان خارجي را شناسايي كرده و آن را به زبان مقصد انتخاب شده مي‌نويسد. در نهايت، متن ترجمه شده بر روي نيمه پاييني عينك‌ نمايش داده مي‌شود كه به طور موثر زيرنويس‌هاي زمان واقعي براي مكالمه به يك زبان خارجي را ارائه مي‌دهد.

برق رابط زيرنويس‌ و نمايشگر تلويزيوني (يك جزء غيرضروري مورد كاربرد در يك دمو جهت نمايش متن تمامي مكالمه) توسط دو واحد Raspberry Pi تامين مي‌شود. اين دو واحد رايانه‌هاي تك بورد با سايز كارت اعتباري هستند كه بهاي هر يك 35 دلار امريكا عنوان شده است.سيستم حاصل كاملاً پاسخگر بوده اگرچه ممكن است اندكي براي كاربردهاي زمان واقعي كند باشد. قسمت اعظم تاخير در زيرنويس‌ها ناشي از زمان مورد نياز سرور براي پردازش اطلاعات است و به گفته پاول، پنهان كردن معمول‌ترين عبارات از ميزان اين مشكل كاسته اما آن را برطرف نكرده است.

عينك واقعيت افزوده 1200 Vuzix Star كه پاول در اين پروژه به كار برده، همانند صفحه نمايش بالاي سر خلبان كاملاً شفاف است و بهاي آن‌ چهار دلار و 999 سنت اعلام شده است.كيفيت ترجمه ممكن است در صورتي كه مخاطب هدست خود (يا يك جفت عينك ثانوي) را نپوشد، تحت تاثير مضاعف قرار گيرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, :: 21:25
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.